Cinci exercitii kinesiologice care vor face creierul sa lucreze la putere maxima!

Raw Life and Style

Kinesiologia este stiinta despre dezvoltarea abilitatilor mentale si sanatatii fizice prin exercitii motorii. Aceasta include o combinatie de cunostinte teoretice si practice din naturopatie, fizioterapie, acupunctura, chiropractica, medicina orientala, homeopatie etc.

Cu ajutorul tehnicilor de kinesiologie, se optimizeaza procesele mentale de baza (memoria, atentia, gandirea, vorbirea, auzul, imaginatia, perceptia) se imbunatatesc performantele mentale si starea psihoemotionala.

Aceste exercitii pot fi realizate atat de adulti, cat si de copii.

Exercitiul “Ureche-nas”

Prindeti varful nasului cu mana stanga, iar cu mana dreapta – prindeti urechea stanga. Simultan lasati urechea si nasul, bateti din palme, apoi schimbati pozitia mainilor.

Exercitiul “Tija”

Ridicati piciorul, intoarce-ti talpa spre interior si rotiti-o inainte si inapoi de 8 ori. Repetati cu celalalt picior.

Exercitiul “Butonul Creierului”

Aceasta mini-serie din trei exercitii, conecteaza “sistemul electric” al corpului. Fiecare exercitiu se face cu fiecare mana cate 20-30 de secunde.

Click pe aceeasi tema:  Un joc simplu care antreneaza creierul ar putea sa previna o boala necrutatoare!

– Cu degetul indicator si mediu al mainii masati punctele deasupra buzei superioare (mijlocul pliului nasolabial) si in mijlocul buzei inferioare. Palma celeilalte maini in acest moment se afla pe ombilic. Simultan, puteti transfera privirea in diferite directii: stanga-sus si dreapta-jos, etc. Apoi schimbati pozitia mainilor si repetati exercitiul.

– Puneti degetul indicator si mediu al unei maini, apasand usor sub buza inferioara. Cu degetele celeilalte maini in acelasi timp, masati zona coccisului. Repetati exercitiul schimband pozitia mainilor.

– Puneti palma unei maini pe ombilic. Cu degetele celeilalte maini masati zona coccisului. Dupa 20-30 de secunde schimbati pozitia mainilor.

Exercitiul “Elefantul”

Presati urechea strans pe umar. Simultan, intindeti o mana ca “trompa unui elefant” si incepeti sa desenati orizontal un opt, incepand din centrul campului vizual si urcand in sens invers acelor de ceasornic. Ochii urmaresc miscarile degetelor. Apoi schimbati mainile. Faceti incet, de 3-5 ori cu fiecare mana.

Click pe aceeasi tema:  Cum sa scapi de balonare in 60 de secunde

Exercitiul “Generatorul de putere”

Puneti bratele incrucisate pe masa in fata dvs. Apasati barbia spre piept, astfel incat sa simtiti intinderea musculaturii spatelui. Cu o respiratie adanca, aruncati capul inapoi, indoiti-va spatele si deschideti pieptul. Apoi, la expiratie, din nou relaxati spatele si coborati barbia in piept.

Puteti face acest exercitiu atunci cand sunteti la munca, in fata unui calculator timp de 5-10 minute. Veti observa cum se micsoreaza sau chiar trece oboseala, capul incepe sa lucreze mai efectiv, creste concentrarea si atentia.

Sursa: relatii.net









spre