Cele mai sanatoase alimente pentru tratamentul natural al depresiei

Depresia are efecte asupra sanatatii fizice, la fel cum are asupra sanatati mentale, asa ca tratamentul acesteia trebuie sa vizeze recapatarea starii bune de sanatate generala. Urmatoarele 8 bauturi si alimente va pot ajuta foarte mult la tratamentul acestei boli: 1. Afinele Afinele au proprietati antioxidante puternice care reduc stresul oxidativ, care este principala caracteristica a acestei boli. Ele sustin, de asemenea, cresterea celulelor, aceasta fiind o modalitate de a trata depresia. 2. Bananele Aceste fructe sunt bogate in triptofan, care este transformat in 5-HTP de catre creier. Ulterior, 5-HTP este transformat in neurotransmitatori pozitivi, cum ar fi serotonina si metalonina. In plus, bananele sunt, de asemenea, bogate in potasiu si magneziu, deci asigurati-va ca mancati zilnic o banana. 3. Migdale Magneziul este un remediu miraculos in tratamentul migrenelor si depresiei si aproximativ 100 mg de migdale contin aproximativ 268 mg de magneziu. Acest lucru a fost confirmat de un studiu din 1968, care a aratat ca nivelurile adecvate de magneziu reduc cazurile de depresie, iritabilitate si depresie. Ar trebui sa consumi o mana de migdale zilnic si se estimeaza ca femeile si barbatii cu varste intre 19 si 30 de ani au nevoie de 310 mg si respectiv 400 mg de magneziu, in timp ce barbatii trecuti de 30 de ani au nevoie de 420 mg, iar femeile de 320 mg.4. Avocado Avocado este bogat in potasiu, 485 mg la 100 g, iar acest mineral s-a demonstrat ca trateaza stresul si depresia. Prin urmare, asigurati-va ca mancati un avocado in timpul mesei, deoarece adultii ar treubui sa consume zilnic 4700 mg de potasiu. 5. Sparanghel Sparanghelul este bogat in acid folic, iar vitaminele B, care imbunatatesc sanatatea creierului, ajuta prin mentinerea conversiei de triptofan, care la randul sau este transformata in serotonina. 6. Spanac Spanacul contine mai mult acid folic decat toate celelalte legume cu frunze verzi, iar personale depresive sunt adesea deficiente de acest nutrient. Acidul folic creste si nivelul de dopamina si serotonina din creier. Spanacul este bogat in magneziu si imbunatateste eficiente anti-depresivelor. 7. Somonul Somonul contine acizi grasi omega3, care inmoaie membranele celulare si ajuta serotonina sa ajunga la creier. Daca luati antidepresive, va reduce efectele secundare si va creste eficienta acestora. Totusi, asigurati-va ca veti consuma intotdeauna somon organic de crescatorie, iar un peste intreg contine 1 gram de omega 3. 8. Ceai verde Ceaiul verde a fost folosit in tratamentul depresiei de milenii. Contine polifenoli care stimuleaza alimentarea creierului cu dopamina si mareste sensibilitatea la insulina, ceea ce asigura o aprovizionare constanta cu glucoza – care serveste drept combustibil pentru creier. Studiile au aratat ca, cu cat consumati mai mult ceai verde, cu atat mai mari sunt beneficiile. Prin urmare, beti mai mult si va veti simti mai putin deprimati. Sursa
18 dec 07:16Cap Limpede
Loading...