Italienii constructori, mari fauritori de drumuri prin Europa sunt doar o legenda. In Romania lasa in urma lor numai dezastru. Sa fie din cauza lacmomiei sau din cauza subcontractorilor inca nu stim, dar cert este ca dupa ce firma Salini Impregilo s-a facut de ras fiind nevoie de reconstructia autostrazii Sibiu-Sebes, alta sosea construita de o firma italiana a inceput sa o ia la vale si sa se crape.

De altfel, din cauza degradarilor care au tot aparut dupa inaugurarea sa, sefii de la Drumuri au refuzat anul trecut sa ii faca receptia finala. Constructorul promite sa remedieze toate problemele anul acesta.Lotul 1 al Autostrazii Lugoj – Deva, construit de catre italienii de la Tirrena Scavi, a inceput sa se crape, conform unor imagini de saptamana trecuta. In plus a aparut si o alunecare de teren pe drumul de legatura spre Lugoj (A6), la km 5,500.Acest lot a fost deschis partial circulatiei pe o portiune de 17 km (intre Traian Vuia si Balint) in decembrie 2013, iar doi ani mai tarziu pe restul de 10 km (Balint – Sanovita), potrivit 130km.ro.

Din cauza degradarilor care au aparut constant dupa deschiderea circulatiei, si pe care Tirrena Scavi nu le-a remediat, Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a refuzat in 2017 sa faca receptia finala a lucrarilor, au spus surse din cadrul CNAIR pentru ECONOMICA.NET.

Potrivit lor, constructorul s-a multumit in acesti ani doar sa carpeasca mici portiuni.

Contactati de catre ECONOMICA.NET, reprezentantii constructorului au spus ca nu au apucat anul trecut sa faca reparatiile necesare, dar ca se vor mobiliza acum, dupa trecerea Sarbatorilor.

„Trebuia sa facem niste reparatii. A venit vremea rea, nu ne-am putut incadra in timp si a ramas sa facem receptia finala anul acesta, dupa ce vom interveni in anumite zone. Stim despre ce e vorba, au fost identificate toate problemele, au fost niste miscari de taluzuri. Vom face niste reparatii primavara. Probabil ca acum dupa Sarbatori ne organizam”, ne-a explicat un reprezentant al firmei constructoare.

sursa: economica.net

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.