Acasă Life Dezvoltare Personala Ai probleme cu banca? Scrisoarea de povestit nepotilor pe care o femeie...

Ai probleme cu banca? Scrisoarea de povestit nepotilor pe care o femeie de 86 de ani a trimis-o bancii!

Urmareste-ne pe Facebook pentru cele mai importante stiri

Aceasta este o scrisoare adevarata care a fost trimisa la o banca de catre o femeie in varsta de 86 de ani. A fost atat de amuzanta incat managerul bancii a decis sa o trimita spre publicare ziarului New York Times.

 

„Stimate Domn: Va scriu ca sa va multumesc pentru cecul pe care l-ati omis la plata desi m-am straduit sa-l platesc la timp pe instalatorul meu luna trecuta, desi dupa calculele mele, v-ar fi luat doar 3 nanosecunde operatiunea de prezentarea, verificare si transmitere din contul meu a fondurilor necesare pentru a onora cecul… ma refer, desigur, la timpul cu care v-ati promovat serviciile la depunerea automata lunara a intregii mele pensii, un angajament pe care, recunosc, l-am facut cu dumneavoastra in urma cu 8 ani.

Izvoare mele de nemultumire, dupa acest incident, m-au facut sa regandesc pe viitor strategiile mele financiare de om ratacit. Am observat ca in timp ce eu raspund personal la apelurile telefonice si scrisorile dumneavoastra, atunci cand incerc sa va contactez, ma confrunt cu impersonalul, supraincarcarea, pre-inregistrarea identitatii, fara chip, care a devenit banca de acum!

Eu, ca si tine, aleg incepand de azi inainte sa fac intelegeri cu persoane in carne si oase. Platile mele dar si rambursarile de credite vor fi facute in continuare dar nu in mod automat. Prin urmare plata va ajunge la banca dvs., prin cec, adresat personal si confidential unui angajat de la banca, pe care o sa-l desemnati.

Fiti constienti de faptul ca este o infractiune in temeiul Legii Postale daca orice alta persoana va deschide plicul.

Va rugam sa gasiti atasat un formular de contact pe care este nevoie sa-l completeze angajatul desemnat de banca dumneavoastra.

Imi pare rau ca este pe opt pagini, dar eu vreau sa stiu la fel de multe despre el sau ea cat banca dumneavoastra stie despre mine, nu exista nici o alternativa. Va rugam sa retineti ca toate copiile istoricului medical trebuie sa fie autentificate de un notar public, iar detaliile obligatorii ale lui / situatia sa financiara (venituri, datorii, active si pasive) trebuie sa fie insotite de documente justificative.

Intre timp voi emite acestui angajat un cod PIN pe care el / ea trebuie sa-l mentioneze in relatiile cu mine. Regret ca nu poate fi mai scurt de 28 cifre, dar, din nou, l-am modelat cu privire la numarul de apasari pe buton necesare pentru a-mi accesa soldul contului meu pe serviciul mobile banking.

Asa cum se spune, imitatia este cea mai sincera forma de magulire. In final dati-mi voie sa largesc terenul de joc si mai mult.

Cand ma contactati, apasati urmatoarele butoane, dupa cum urmeaza:

IMEDIAT dupa formare, APASA STELUTA (*), pentru ROMANA

# 1. Pentru a face o programare

# 2. Pentru a interoga istoricul de plati.

# 3. Pentru a transfera apelul la camera mea de zi in cazul in care eu sunt acolo.

# 4. Pentru a transfera apelul la dormitorul meu, in cazul in care dorm.

# 5. Pentru a transfera apelul la toaleta mea in cazul in care am necesitati naturale.

# 6. Pentru a transfera apelul la telefonul meu mobil daca eu nu sunt acasa.

# 7. Pentru a lasa un mesaj inregistrat, aveti nevoie de o parola. Parola va fi comunicata la o data ulterioara pentru a autoriza serviciul mentionat mai sus.

# 8. Pentru a reveni la meniul principal si reasculta optiunile

# 9. Pentru a face o plangere. Apelul va fi pus in asteptare, in atentia serviciului meu de raspuns automat.

# 10. Acesta este un al doilea memento pentru a presa * pentru limba romana. In timp ce acest lucru poate, ocazional, implica o asteptare lunga, veti putea asculta o muzica inaltatoare pe durata apelului.

Din pacate, dar din nou, urmand exemplul vostru, eu trebuie sa percep, de asemenea, o taxa de unitate pentru a acoperi infiintarea acestui nou serviciu.

Pot sa va doresc un an nou fericit, daca vreodata, veti reusi sa properati in acet fel in Anul Nou?”

 

Client umil! Si nu uitati: Nu face batranii nebuni. Nu ne place sa fim batrani, in primul rand, asa ca nu ne ia mult ca sa ne enervam.

 

sursa: whydontyoutrythis.com